Az önkormányzati választások első mozzanataként elindult az ajánlószelvények gyűjtése a XVIII. kerületben. Augusztus 19-ig minden lakos megkapja az ajánlószelvényt. Kérjük, ezeket pontosan és jól kitöltve adják oda az Önöket felkereső FIDESZ-munkatársnak; juttassák el a helyi képviselő, vagy éppen a FIDESZ-iroda címére; segítsenek, hogy húzzunk egy vonalat, hogy új kerületet építsünk!

Kerületi Fidesz iroda:

1182 Üllői út 517. (Szarvas csárdánál) tel.:290-4125, 291-2807

augusztus 23-tólhétfőtől péntekig 9.00 órától 18.00 óráig, szombaton 9.00 órától 13.00 órától

Havannán:

Havannatelepi Fidesz-KDNP iroda
1181 Bp Havanna u. 50.
minden hétköznap 16 - 20 óra között

Tanyasi Áruk Boltja
1181 Bp Havanna u 50.
nyitvatartási időben
hétköznap: 9-18 óra között
szombaton 8-12 óra között

Továbbá a Havannai őstermelői piacon minden szombat délelőtt. 

 

Az alábbiakban a Fidesz-KDNP XVIII.kerületének pestszentimrei önkormányzati képviselő jelöltjei mutatkoznak be:

Csabafi Róbert vagyok, 1969-ben születtem Budapesten. Születésemtől kezdve a kerületben élek, itt jártam általános iskolába és itt jártam gimnáziumba is. Az ELTE Természettudományi Karán szereztem diplomámat geofizikusként, és – képesítésemnek megfelelően – jelenleg is tudományos munkatársként dolgozom. Mindig érdekelt a közösségi élet, ezért 1998 óta a Fidesz önkormányzati képviselőjeként is dolgozom a kerületben. Feleségemmel boldog szülei vagyunk három gyermekünknek. (12.vk)

 

 

Bauer Ferenc vagyok – 59 éves, Tolna megyében születtem. Szekszárdon érettségiztem, majd a debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetemen történelem-német szakos középiskolai tanári diplomát szereztem. Ezt követően – 14 évig – művelődési központ igazgatóként dolgoztam Nádudvaron. A rendszerváltás után nemzetközi vállalatoknál dolgoztam vezető beosztásban, 2002 óta pedig családi vállalkozásunkat vezetem. Négy éve segítem önkormányzati képviselőként Pestszentimre fejlődését; 2009-ben a Fidesz kerületi elnökének választottak. Feleségem fejlődésneurológus-gyermekorvos – két felnőtt gyermekünk és négy unokánk van. (13.vk)

 

Dr. Lévai István Zoltán vagyok, 31 éves, születésem óta pestszentimrei lakos. Választókörzetemben, a Bercsényi utcában élek. Jelenleg is a terület megválasztott önkormányzati képviselője, a FIDESZ kerületi frakcióvezetője, a Pestszentimrei Városrészi Önkormányzat alelnöke és a Pestszentimrei Sport Kör vezetőségi tagja vagyok. Első diplomámat a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Államigazgatási Karának igazgatásszervező szakán szereztem. Ezt követően a Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karának jogász szakán végeztem. Jelenleg főállásban egy budai önkormányzatnál dolgozom vezető beosztásban. (14.vk)

A bejegyzés trackback címe:

https://pestszentimre.blog.hu/api/trackback/id/tr502228378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása